McGregor: Yhdysvallat saattaa lähteä Ukrainasta kuuden kuukauden kuluttua

Entinen Pentagonin neuvonantaja eversti Douglas McGregor kuvasi haastattelussa YouTube-kanavalle Judging Freedom skenaarion, jossa Yhdysvallat voisi lähteä Ukrainasta muutaman kuukauden kuluttua.

”Seuraavan kuuden kuukauden aikana todennäköisin skenaario USA:lle on finanssikriisi”, asiantuntija sanoi. Hän totesi, että tämän finanssikriisin laukaisee talouden taantuma.

Everstin mukaan tämä ”pakottaa meidät lähtemään Ukrainasta”. Eversti myönsi, että tänä aikana myös jotkut Euroopan valtiot harkitsevat uudelleen tukeaan Ukrainalle, koska EU:n taloustilanne on entistä vaikeampi.

McGregor lisäsi, että Euroopassa yhä useammat tavalliset kansalaiset vaativat neuvotteluja ja vastustavat uusia asetoimituksia Kiovaan. Eversti kummastelee Suomen Nato-päätöstä ja arvelee Suomen tulevan vielä katumaan sitä.

1 kommentti julkaisuun “McGregor: Yhdysvallat saattaa lähteä Ukrainasta kuuden kuukauden kuluttua

1. NATO-jäsenyys
    ”Eversti kummastelee Suomen Nato-päätöstä ja arvelee Suomen tulevan vielä katumaan sitä.” Eversti on taatusti oikeassa. Nato ei ole puolustus- vaan hyökkäysliitto. Näemme mitä tapahtui Afganistassa, Irakissa, Libyassa jne. Nato on vain ase USA:n maailmanvalloituksessa. USA on roisto- ja terroristivaltio, jonka viimeisin terroriteko oli Nord Stream -kaasuputkien räjäyttäminen. USA on toisen maailmansodan jälkeisillä toimillaan aiheuttanut yli 20 miljoonan ihmisen kuoleman! Suomen sitominen tällaiseen roistovaltioon on sulaa hulluutta.