Sahra Wagenknecht

Saksalainen poliitikko Sahra Wagenknecht Ursula von der Leyenista:

”Häntä pidetään Yhdysvaltain presidentin Bidenin uskottuna, ja Biden haluaisi nähdä hänet Naton johdossa, mutta Ursula von der Leyen näyttää nauttivan roolistaan ​​EU:n komission puheenjohtajana. Puheessaan EU:n tilasta hän yritti suurella paatoksella kääntää huomion virkakautensa tuhoisista seurauksista. ”Olemme luoneet perustan terveysliitolle ja auttaneet rokottamaan koko maanosan – ja suuren osan maailmaa”, kehuu von der Leyen itse.

Hän teki salaisia ​​sopimuksia Pfizerin kanssa varmistaakseen, että miljardit veronmaksajien rahat ylihinnoiteltuihin rokoteannoksiin virtasivat suurten lääkeyhtiöiden kassaan, minkä vuoksi jopa EU:n syyttäjänvirasto tutkii häntä virka-aseman väärinkäytöstä ja korruptiosta epäiltynä.

EU käy von der Leyenin johdolla ennennäkemätöntä taloussotaa Venäjää vastaan, mikä maksaa meille hirvittävästi verorahoja, mikä on syössyt miljoonat eurooppalaiset köyhyyteen ja tuonut rasvaa muutamille energiayhtiöille.

Ja ikään kuin joka päivä ei olisi uusia todisteita siitä, että vahingoitamme vain itseämme yksipuolisilla pakotteilla globalisoituneessa taloudessa, von der Leyen kärjistää nyt kauppakonfliktia Kiinan kanssa, mikä voi tuhota meidät kokonaan.

”Uskon, että Eurooppa tekee myös yhteistyötä yli 30 valtion kanssa” – tällä lausunnolla von der Leyen kannattaa myös Ukrainan, Georgian ja muiden valtioiden EU:hun ottamista. Kuinka irrallaan ja sokea todellisuudelle voi oikeasti olla? Miten EU:n, joka on niin syvästi jakautunut sosiaalisesti ja poliittisesti, ja joka on jo nyt täysin ongelmien valtaama, oletetaan hyväksyvän jäseneksi maan, joka on yksi Euroopan korruptoituneimmista? Taloudellisesti heikoin EU-maa?

Kukaan, joka tekee tällaisia ​​suunnitelmia ja valmistelee siten uutta palkka- ja sosiaalipolkumyynnin kierrosta, ei ole ilmeisesti oppinut mitään Brexitistä. Ajattelen: Tarvitsemme paluuta liennytyspolitiikkaan eikä EU:hun, joka USA:n uskollisena vasallina ruokkii edelleen konflikteja Euroopassa ja Kiinan kanssa. Tarvitsemme EU:n, joka vihdoin välittää jälleen omien kansalaistensa hyvinvoinnista, ei EU:n naispresidenttiä.”

Saksan liittopäivien edustaja Sahra Wagenknecht 15.9.2023′

7 kommenttia julkaisuun “”Ursula von der Leyen näyttää nauttivan roolistaan ​​EU:n komission puheenjohtajana”

1. Meikäläisillä äänestäessämme EU liittymisen puolesta – ei ollut oikeastaan sitä sisältä tulevaa vastausta – MIKSI?, kunhan se vain tuntui oikealta ratkaisulta? Nyt meikäläisillä alkaa olla kokemusta ja intuitiota siihen – MIKSI erota EU:sta..

2. Venäjän vastaisten Toimien takia Monelta Suomalaiselta on Lähtenyt Leipä Pöydästä.
    Kaupankäynti Kansojen kesken on Parasta Rauhanpolitiikkaa.
    Eiköhän olisi Aika Lopettaa Sotavouhotukset.

1. Kyllähän tuota Wagenknechtin kuvaa katselee paljon mieluummin kuin rouva ”Tattersin” eli Ursula von der Lügenin kuvaa. W. ei sentään ole altistunut aivopesulle kuten useimmat suomalaisesta vasemmiston sisarpuolueesta.

Tuo Suomen Vasemmistoliiton siirtyminen NATOn kannattajaksi eli luokkavihollisensa puolelle on oikeastaan kummallisinta tässä kaikessa. Se että oikeisto ja aivopesty kansa potevat jälleen patologista ryssävihaa ei ole oikeastaan edes uutinen. Tätä ”käärmettähän” on ajettu pulloon jo vuosikymmeniä.

3. USA tietää, että oma talous on romahtamispisteessä, joten tämä Ukrainan sota on tervetullut piristysruisku. Saadaan asevarastot tyhjennettyä ja samalla EU maiden rahat amerikkalaisille. EUn talous kurjistuu, joka samalla hidastaa USAn omaa romahtamista, mutta alasmenoa ei voi estää. Amerikkalaiset ovat palkanneet ja lahjoneet Brysselin päälliköitä tekemään USAlle suotuisia ratkaisuja, maksajina ja kärsijöinä luonnollisesti koko EUn väki. Ursula von der Leyen kuuluu samaan kastiin kuin meidän hoikka ajattelematon Sanna Marin.

4. EU. n komission Ursula von der Leyen ei ole koskaan äänestetty tehtäväkseen. Ei komission alla ole käskyvaltaa Euroopassa. Leyen on itse ottanut sen vallan ja Eurooppa uskoo. Ei vaikuta miten tilanteet vaihtuu. Ei tukemiseen Ukrainaa jossa 2014 ei ole ollut minkäänlaista demokratiaa. Uskotaan? WHO saa kohta käskyvallan Lockdown hin ja kansainvälistä kauppaa ei saa käydä. Suljetaan koko maailma pois Lännestä.

t. Teijo