Hyvät Naapuriseuran jäsenet ja verkkolehtemme lukijat!

Vuosi on vaihtunut.

Mauno Saari

Seuran, samoin kuin Naapuriseuran Sanomien toiminta jatkuu. Kahden viikon kuluttua tulee kuluneeksi tasan vuosi siitä, kun aloitimme.

Toiminnan rahoitus toteutuu jäsenmaksuilla ja osittain tukimaksuilla. Tukimaksut ovat osoittaneet, että toimintaamme arvostetaan. Kiitos siitä!

Olemme jättäneet viranomaisille hakemuksen varojen keräysluvasta. Toivomme keräyksen kautta saavamme tukea toiminnan rahoituspohjan vahvistamiseen.

Nyt on oikea hetki maksaa vuoden 2024 jäsenmaksu käyttäen entiseen tapaan viitekoodia 1009.

Tili: FI76 5549 6620 1272 86

Viite: 1009

Jäsenmaksu: 20 €/v.

Ainaisjäsen: min. 500 €

Jos rahasta on tiukkaa, ”maksa minkä jaksat”.

Tukimaksut, ei koodia vaan merkintä ”Tukimaksu”.

Luotamme tukeenne. Sen varassa työmme jatkuu.

MAUNO SAARI

3 kommenttia julkaisuun “Hyvät Naapuriseuran jäsenet ja verkkolehtemme lukijat!

1. Muistelen jonkun viisaan käsitystä joukkopsykoosista, sillä siitähän kai myös Suomen ja suomalaisten Venäjä-vihassa on kysymys. Disinformaatiolla jotain 60 % on saatu ihan psykoosiin, 30 % seuraa heitä ja 10 % ei ole psykoosissa. Tämän asian suhteen pelkään tosin suhdelukujen olevan Suomessa vielä tuotakin surkeammat.

Parannuskeinoista jäi mieleen se (jos nyt sitäkään muistan oikein), että tuon 10 %:n kannattaa pitää totuutta esillä, koska se voi herättää osan 30 %:iin kuuluvista ja toisaalta esillä pidetty totuus hillitsee psykoosissa olevia menemästä toimissaan äärimmäisyyksiin. Tässä tapauksessa esillä pidetyn totuuden voisi olettaa jopa säästävän Suomen sodalta.

Siksi(kin) Naapuriseura on tärkeä. Tuokin 60 % teorian mukaan pääsee kyllä jossain vaiheessa psykoosistaan, mutta siihen voi kulua pitkä aika. Koronapsykoosista on kai osaksi jo toivuttu (eri asia sitten, jos vastaavaa tai pahempaa viritellään tilalle), mutta valtamedian ja monien virallistenkin instanssien ylläpitämä Venäjä-viha lienee paljon lujemmassa. Kannattaa silti yrittää herätellä ihmisiä ja onhan totuus jonkinlainen itseisarvo jo sinänsä.

1. Koronapsykoosi laantui ihan siitä syystä, että 24.2.2022 koronahumppa sammui tyystin ja kevään aikana kaikki sulkutoimet peruttiin ja kesällä annettiin vaara ohi merkki. Kyllähän siinä lampaat määkäsee helpotuksesta ja jatkaa eloaan, mutta mietitäänpä, jos sama humppa alkaisi huomenna uudestaan niin kyllä vähintään 505 porukasta vetäis vaipat, maskit ja pussit päihinsä, ja jopa kotona, jos viranomaiset niin käskee.