Laulukerhon vetäjä, kuvataiteilija Kirsti Puhakka on ikuistanut laulukerhon harjoitukset maalaukseensa. Kuva: Kirsti Puhakka.

Laulukerho jatkaa venäläisten laulujen parissa

Ensi tiistaina jatkaa taas venäläisen laulun klubi, jossa musiikin ystävät pääsevät laulamaan venäläisiä ja suomalaisia lauluja. Paikka on Venäjän tiede- ja kulttuurikeskus ja tapaamisaika on kello 18 – 19.30.

Klubi tapasi ensimmäisen kerran syyskuussa. Lauluharrastajien joukossa on niin suomen- kuin venäjänkielisiä. Laulujen ja mukavan yhdessäolon avulla kehitetään suomen- ja venäjänkielisten kielitaitoa. Kerho on ilmainen. Osallistujien määrää ei ole rajoitettu, joten kaikki laulamisesta kiinnostuneet ovat tervetulleita.

Laulattajina toimivat kuvataiteilija Kirsti Puhakka ja Tuija Heinlahti.

Lauluklubi kokoontuu kerran kuukaudessa, kolme kertaa ennen joulua tiistaisin 18-19.30 10.10., 14.11. ja 12.12.

Venäjän tiede- ja kulttuurikeskus, nykyisin Venäjä-talo, sijaitsee Helsingissä osoitteessa Nordenskjöldinkatu 1, 3 krs.