Mielipiteitä myös nimimerkillä

Maassa vallitsevan ilmapiirin takia olemme linjanneet nimimerkillä kirjoittamisen ohjeet uudelleen.

Naapuriseuran Sanomat julkaisee nimimerkillä kirjoitettuja mielipiteitä, mutta vain, jos kirjoittajan nimi ja yhteystiedot ovat toimituksen tiedossa.

Toimitus.

2 kommenttia julkaisuun “Mielipiteitä myös nimimerkillä

1. Naapuriseuran sanomat on jo osoittanut tarpeellisuutensa tähän mennessä.Kaiken median aivopesun keskellä vannoutunutkin venäjän ystävä voi joutua koville.On hyvä saada tietoa myös Venäjän suunnalta.On todettava suomalaisen lehdistön tilanne.Jos yrittää toimittaa lehtien yleisöosastoon kriittisiä kirjoituksia niin niitä ei julkaista.Täten luodaan kuva yhtenäisestä mielipiteestä kansan keskuudessa kun ainoastaan läntistä propagandaa julkaistaan. Todellisuudessa suomessa on vielä paljjon hiljaisia Venäjän ystäviä.Erityisen surkea tässä on suomi-venäjäseuran toiminta.Se lietsoo vain Venäjä vihaa.Naapuriseura sanomat on paljon vartijana.voimia!
    Matti Hannila