Paavo Väyrynen

PAAVOLLE KORTTEJA NYT!

On aika koota kannattajakortteja Paavo Väyryselle.

Hyvät Naapuriseuralaiset ja Fb-ryhmämme jäsenet. On aika koota kannattajakortteja Paavo Väyryselle.

Miksikö?

Mauno Saari

Viimeinen todiste oli Elämäni biisi -ohjelma. Siinä esiintyi joukko henkisestin alaikäisiä presidenttiehdokkaita, nulikoita joita yhdistää Venäjäviha eli järjetön ja vaarallinen epäisänmaallisuus. Vai voitteko hyvillä mielin kuvitella yhtäkään heistä turvallisuudestamme huolehtivaksi presidentiksemme?

Maan Isäksi ja rauhan rakentajaksi Hjallis Harkimo? Tai USA-CIA:ta yli kaiken rakastava supliikkimies Alexander Stubb? Tai Mika Aaltola, joka ei itsekään taida ymmärtää sekopuheitaan? Tai hempuli pehmolelu Pekka Haavisto, joka allekirjoitti Nato-hakemuksen? Tai Olli Rehn, jonka suosikkikirjailija on Venäjän ykkösvihaaja Sofi Oksanen?

Heihin verrattuna Väyrynen on ylivoimainen ulkopoliittisilta tiedoiltaan ja taidoiltaan. Ja ennen kaikkea siksi, että hän on itsenäisen Suomen puolella.

Tunnen Väyrysen 50 vuoden ajalta. En ystävänä, koska toimittajana en halunnut ystävystyä poliitikkojen kanssa. Mutta olen seurannut hänen työtään ja toimintaansa tiiviisti ja tutustunut eläkkeelle jäätyäni mieheen myös henkilökohtaisesti..

Väyrysessä on vikansa ja hän on tehnyt erikoisia liikkeitä viime vuosina yrittäessään eri tavoin murtaa saarto- ja kuristusrenkaan, jonka Kepu on suuressa tyhmyydessään hänen ympärilleen kietonut. Väyrynen myös ärsyttää. Hänellä on peräpohjalainen änkyräluonne, vähän samanlainen kuin oli Urho Kekkosella.

Mutta me emme ole valitsemassa tasavallan presidentiksi mukavinta, komeinta, hauskinta tai sukkelasanaisinta henkilöä Elämäni biisi -ohjelmasta, vaan vahvan henkilön, johon voimme luottaa nyt, kun Suomi on ajettu hengenvaaralliseen umpikujaan, Naton jäseneksi ja kohta myös USA:n sotarengiksi.

Mitä me voimme tehdä?

Jokaisella meistä on tilastollisesti 8 – 10 läheistä: sukulaisia, ystäviä ja tuttavia. Jos jokainen Naapuriseuran jäsen ja Fb-ryhmäämme kuuluva saa edes puolelta heistä allekirjoituksen Paavo Väyrysen kannatuskorttiin, tehtävämme on hoidettu!

Allekirjoita oma korttisi, tulosta kortti alla olevasta osoitteesta jokaista läheistäsi varten ja pyydä heitä mukaan – Suomen tulevaisuuden vuoksi, Suomen pelastamiseksi!

Jos Paavo Väyrynen saa meidän avullamme kokoon vähintään 20 000 korttia, Naapuriseura on tehnyt tärkeän ja ideaamme suoraan liittyvän työn, sillä Väyrysellä on ainoana ehdokkaana mahdollisuus korjata pahasti rikotut suhteet Venäjään.

Tämä on onnistuessaan suurin saavutus Naapuriseuran 10 kuukauden historian aikana!

P.S. Kannattajakortti, 2 kpl, on tulostettavissa tästä osoitteesta: vastaanottaja-maksaa-taiteltava-2-kannattajakorttia-ja-palautusosoite-2024_p.pdf (paavovayrynen.fi)

5 kommenttia julkaisuun “PAAVOLLE KORTTEJA NYT!

1. Kiitos Mauno. Otat sydämmestäsi kantaa Paavolle kannatuskortteja NYT! Olemme jo aikaisemmin mieheni Teijon kanssa asiasta maininneet. Suomi takaisin omalle kansalliselle maaperälle. t: Piia

2. Näitä on kerätty ennenkin. Tuskin tuo mediapeli tälläkään kertaa on Paavon puolella. Saapa sielulleen jonkun vapautuksen kun on edes yrittänyt. Keuhuvat täällä olevan Demokratia. Lähinnä sen irvikuvalta se minusta vaikuttaa. Jos tähän meininkiin tässä maassa ei tule joku muutos niin tuskin tällä kertaa ainakaan vähemmällä päästään kuin viime koitoksessa liki 80 vuotta sitten. Venäjä on ja pysyy, suomesta en tiedä

3. Huonosti kulkee nuo kortit Paavolle. Pistin 9.11.2023 postiin kannattajakortteja kirjattuna.
    Seisovat edelleen Helsingin lajittelukeskuksessa.
    Kirje on kuulemma Postin palveluehtojen vastainen.
    No tuli jätettyä siihen päälle näkyviin se tunnus ja vastauslähetys sanat.
    Vai onko Postin lajittelukeskuksessa joku talteenottojärjestelmä.

Postiin on nykyään vaikea ottaa yhteyttä, kun ei ole noita palvelunumeroita tiedossa.