Postia päätoimittajalta 3

Naapuriseuran ensimmäinen kokoontuminen Karjaalla

Naapuriseura järjestää historian ensimmäisen keskustelutilaisuuden Karjaalla tulevan maaliskuun aikana. Kokoontuminen on avoin kaikille eikä edellytä seuran jäsenyyttä.

Pyydän, että ilmoitat halukkuudestasi tulla paikalle tapaamaan ”naapureitasi”. Tarvitsemme nyt tiedon siitä, kuinka paljon väkeä on tulossa varataksemme oikean kokoisen tilan. Kun tarkka päivämäärä on selvillä, kysymme osanotostasi uudelleen.

Kerromme tästä ja seuraavista tilaisuuksista aina sekä täällä lehdessä että Facebookissa.

Odotan innolla tapaamistamme kasvokkain. Ilmoita halukkuudestasi tapahtumaan osoitteeseen: kirjoita100@gmail.com.

Tästä se alkaa, naapurit, ystävät ja kamut!

2 kommenttia julkaisuun “Postia päätoimittajalta 3

1. Tuohon voisi lisätä, että osallistuminen ei edellytä että kannattaa Venäjää tai kritisoi mediapoolia. Sekä Ukrainan tukijat, neutraalisti asiaan suhtautuvat että Venäjän tukijat voivat yhdessä kannattaa Suomen hyviä ulkosuhteita kaikkiin maihin.