Rekisteröinti ja kirjautuminen

Kommenttien kuten muidenkin juttujen kirjoittaminen edellyttää rekisteröitymistä Naapuriseuran Uutisiin. Se tapahtuu painamalla etusivun yläosassa olevaa pientä ihmissymbolia. Sen jälkeen avautuu valikko:

Kirjautumisvalikko.

Kirjautuminen alkaa rekisteröitymisestä. Siinä henkilö antaa tarvittavat tiedot ja luo itselleen salasanan. Se on hyvä kirjoittaa muistiin. Sen jälkeen pääsy kirjoittamiseen avautuu toimituksen määrittelemän kirjoittajaroolin mukaan. Kommentointi on vapaa, mutta tarvitsee toimituksen hyväksynnän. Siinä yhteydessä kommenttia saatetaan hieman ”fiilata”. Muista:

Anna rekisteröitymistä varten

• Keksimäsi käyttäjätunnus ilman välilyöntejä
  • Sähköpostiosoitteesi
  • Vähintään 8 merkkiä pitkä salasana kahteen kertaan (muista kirjoittaa itsellesi muistiin)
  • Rekisteröityminen ja sen jälkeen suoritettu kirjautuminen sivustolle antaa mahdollisuuden kommentoida julkaisuja, mikäli kommentointi on sallittu.

Mikäli haluat statuksesi olevan kirjoittaja eli kirjoitat sivustolle artikkeleita, niin toimitus/ylläpito muuttaa statuksesi.

Huom. Kirjautuminen ja rekisteröityminen Sanomiin ei tarkoita kirjautumista yhdistykseen, eli Naapuriseura ry:een. Yhdistyksen jäseneksi tullaan jäsenmaksun suorituksella. Siinä yhteydessä maksaja sitoutuu myös yhdistyksen sääntöihin.

Säännöt löytyvät täältä: is.gd/WIxLO0

3 kommenttia julkaisuun “Rekisteröinti ja kirjautuminen