SUUT SILMÄT TÄYTEEN

Yhdysvaltain ulkoministeri Athony Blinken sanoi suloäänellä venäläisille: ”Emme ole teidän vihollisenne.” Osoittaa hitonmoista pokkaa valehdella suut ja silmät täyteen asiasta, jossa totuus on kaikkien tiedossa.

USA on julistanut politiikan kaikilla tasoilla Venäjän vihollisekseen, kongressia ja presidenttiä myöten. Öljynliukas Blinken tarkoiti ehkä, että vaikka Venäjä on vihollinen niin venäläiset eivät. Hän ei sitten tiedä, että Venäjällä asuu venäläisiä.

Muutoinkin hävettää, että Suomi on rähmällään terrorimaan edessä. Kysyikö kukaan terävistä toimittajista Blinkenin mielipidettä Nord Streamin räjäyttämiseen? Entä kun ulkoministeri puhui rauhasta: kysyikö kukaan, mitä USA teki rauhan eteen Afganistanissa, Syyriassa, Libyassa, Jugoslaviassa ja kymmenissä muissa maissa, joissa se on tuhonnut silmittömästi ihmisiä ja omaisuutta?

Suomiparka uskoo turvallisuutensa NatoUsan käsiin. Hulluuden huippu! Kotiin siitä, jenkki!

10 kommenttia julkaisuun “SUUT SILMÄT TÄYTEEN

1. Blinken teki (osa)valtiovierailun USA:n uudessa osavaltiossa, Finlandissa. Kävikö myös itärajalla tarkastamassa kuinka pitkällä ovat valmistelut hyökkäystä varten, sitä ei mediapooli kerro.

2. USA on hajoamassa. Ensin tulee talouskaaos dollarin romahdettua ja sitten kansan talous romahtaa. Seuraa valtavia mielenosoituksia ja yleinen kaaos. Nykyinen johto yrittää tehdä kaikkensa pitääkseen muut maat puolellaan. Se ei enää onnistu, iso osa johtavista maista on liittynyt tai liittymässä Brics-valuutta unioniin. Mitä tulee Finlandiaan, jos ei tehdä täyskäännöstä, niin tuho seuraa, alku ei lupaa hyvää. Kaikki hengissä olevat USAn entiset ja myös nykyinen presidentti on pidätettävä ja asetettava syytteisiin siviilien murhaamisesta.

3. Yle uutisoi Blinkenin sanoneen, että Venäjän hyökkäys Ukrainaan on epäonnistunut kaikilla rintamilla.
    Kun katsoo nykyistä rintamalinjaa, niin kyllä minun nähdäkseni Venäjä on saanut vapautettua huomattavan osan venäläisväestön asuttamia alueita Kiovan sorron alta.
    Venäjä on myös turvannut ja parantanut Krimin puolustusta Ukrainan armeijan hyökkäykseltä.
    Myös mm. amerikkalaisten sotilasasiantuntijoiden Scott Ritterin tai Col. Douglas A. Macgregorin mukaan Venäjä tulee saavuttamaan tavoitteensa operaatiossaan.
    Vaikea ymmärtää, miten Yhdysvaltojen ulkoministeri Blinkeniä on informoitu Ukrainan tilanteesta?

4. Lännen, joka kattaa muutaman maan, perusnarratiivi on, että Venäjä on jo hävinnyt sodan, vaikka todellisuus kertoo kaikkea muuta. Suomen tiedotusvälineet valehtelevat päivittäin sodan todellisesta tilanteesta. Venäjä ei häviä, mutta Suomi häviää. Kiitos Sauli Niinistö!

5. Ne otteet, jotka olen Blinkenin puheesta nähnyt, ovat ikään kuin happotesti kuinka typeriä asioita voi sanoa yleisön edessä, joka vielä vakavalla naamalla kuuntelee puhetta: onko aivopesun tyhmennysohjelma toiminut toivotulla tavalla. Ilmeisesti on.

6. Blinken sotaprovokaaatio oli niin kylmäävää, että Suomessakin tehtiin 50 vuoteen kesäkuun pakkasennätys -7,7 astetta.., mutta hyvä kun osas muuttaa pois muuttolintujen tavoin maasta, jossa ei tarkene räpytellä..

7. Blinkenillä on natsien opit käytössä, valehtelet riittävän paljon ja kauan, niin se muuttuu suuren yleisön silmissä totuudeksi. Näinhän on käynyt jo mm. Suomessa, näitä perässähiihtäjiä (Aaltola, evp. kenraalit ym.) riittää.