Hunter Biden – Isänsä poika

Hunter Biden on kiinnostava mies. Hänen tekemisillään voisi pyörittää täynnä rötöksiä, seksiä ja huumekauppaa olevaa television kestosarjaa.

Kari Arvola

Robert Hunter Biden on syntynyt 4. helmikuuta 1970 Wilmingtonissa, Delawaressa, Yhdysvalloissa. Hän on yhdysvaltalainen asianajaja. Hunter on myös Yhdysvaltain presidentin Joe Bidenin ja Neilia Bidenin poika. Asianajajan työn lisäksi hän on työskennellyt lukuisten kansalaisjärjestöjen ja yritysten hallituksissa.

Hunter Biden on myös ollut hedge-rahaston pääomistaja sekä pääomasijoitus- ja riskipääomarahaston sijoittaja. Hän on aiemmin työskennellyt pankkiirina, lobbarina ja lobbareiden edustajana. Hunter on kiinnostava mies. Hänen tekemisillään voisi pyörittää täynnä rötöksiä, seksiä ja huumekauppaa olevaa television kestosarjaa. Seuraavassa vain pieni otos eri lähteistä Hunterin tekemisistä:

! Hunter Bidenin seksikuvia esitetty Yhdysvaltain kongressissa!

! Yhdysvaltain presidentin Joe Bidenin (80) poika Porschensa ratissa. 276 km/h  matkalla prostituoidun luo

!Joe Bidenin pojan kerrotaan vähentäneen veroistaan prostituoitujen ja seksiklubin kulujaan ​​kymmeniä tuhansia dollareita.

! Biden myönsi hankkineensa laittomasti ampuma-aseen vuonna 2018. Hän osti aseen, kun hän söi säännöllisesti crackia vuoden 2018 lopussa

! Yhdysvaltain viranomaiset tutkivat parhaillaan Hunter Bideniä. Sysäyksen antoivat lukuisat löydöt Hunterin tietokoneliikkeeseen jätetystä kannettavasta tietokoneesta. Ulkomaankauppoja tutkitaan nyt.

! Hunter Biden suunnitteli öljykauppaa Romaniassa kiistanalaisen liikemiehen Gabriel Popoviciun (64) kanssa. Hän istuu seitsemän vuoden vankeustuomiota Bukarestissa lahjonnasta ja virka-aseman väärinkäytön avunannosta. Hunter yritti välttää pidätyksensä entisen FBI:n päällikön avulla.

! Yhdysvaltain presidentin poika järjesti koronatutkimuksen rahoituksen – ja kaikkien Wuhanin virologian instituutin paikkojen rahoituksen, paikka, jossa korona-pandemia myöhemmin puhkesi.

! Biolaboratorioiden rahoitus Ukrainassa – Pentagonin toimeksiannosta.  Hunter Biden sotkeutunut asiaan

Perheen ja valtion asiat

Mukana pojan kuvioissa on koko perhe. Tuore uutinen Yhdysvalloista kertoo, että presidentti Bidenin perhe kumppaneineen on tuonut pankkkitileilleen  vähintään 20 miljoonaa dollaria ulkomaisista lähteistä, mukaan lukien poika Hunter Bidenin liikekumppaneilta Venäjällä, Kazakstanissa ja Ukrainassa.

Yhdysvaltojen edustajainhuoneen valvontakomitean puheenjohtajana vuodesta 2023 lähtien toiminut James Comer on lopettanut entistä presidenttiä Donald Trumpia koskevat tutkimukset ja aloittanut sen sijaan tutkinnat presidentti Joe Bidenista ja hänen perheestään.

Comer sanoi, että Hunter Biden, nyt 53, näyttää tarjonneen venäläisille, kazakstanilaisille ja ukrainalaisille liikemiehille pääsyn isänsä luo ja huomautti, että jokaisen Neuvostoliiton jälkeisestä työtovereista väitettiin osallistuneen vähintään yhteen illalliseen Washingtonin Café Milanossa Bidenien kanssa.

”Joe Bidenin varapresidenttikaudella Hunter Biden myi hänet ”brändiksi” kerätäkseen miljoonia oligarkeilta Kazakstanissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Näyttää siltä, ​​että mitään todellista palvelua ei tarjottu, paitsi pääsy Bidenin verkkoon, mukaan lukien itse Joe Biden”, Comer sanoi lausunnossaan.

”Ja Hunter Biden näyttää onnistuneen. Tämän tekevät selväksi ateriat Café Milanossa, jossa silloinen varapresidentti Joe Biden ruokaili niiden ympäri maailmaa tulleiden oligarkkien kanssa, jotka olivat lähettäneet rahaa pojalleen”, hän lisäsi.

”On selvää, että Joe Biden tiesi poikansa liiketoiminnasta ja salli itsensä myynnin ”brändiksi” rikastuttaakseen Bidenin perhettä hänen ollessaan Yhdysvaltojen varapresidentti.

Tutkimuspaneelin julkaisemat pankkitiedot vahvistavat, että Hunter ansaitsi jopa miljoona dollaria vuodessa ukrainalaiselta maakaasuyhtiöltä Burisma Holdingsilta alkaen siitä, kun hänen isänsä otti hallintaansa Obaman hallinnon Ukrainan salkun vuonna 2014 ja että kazakstanilainen liikemies Kenes Rakishev siirsi huhtikuussa 142 300 dollaria Hunterille luksusauton ostamista varten – kuulemma  Fiskerin, jonka Hunter vaihtoi myöhemmin Porscheksi.

Nämä kaikki tuossa edellä ovat lehtitietoja. Tuorein uutinen on peräisin New York Post -nimisestä julkaisusta.

Minä en suuren maailman asioista kovin paljon ymmärrä. Mutta kun Euroopassa on sota, ja sen toista osapuolta rahoittaa maailman mahtavin valtio ja sen johdossa on tällaisiin bisneksiin sotkeutunut perhe, niin pelkään pahinta.

Ei tämä touhu silti ihmiskunnan historiassa uutta ole. Vain aika, paikka ja resurssit vaihtelevat.

Vanhojen roomalaisten sanoin: O tempora, o mores.

1 kommentti julkaisuun “Hunter Biden – Isänsä poika