NAAPURISEURAN TILAISUUS UUDESSA OSOITTEESSA

Naapuriseuran toukokuun tilaisuuden paikka vaihtui Vantaalta Helsinkiin. Ajankohta pysyy samana. Tilaisuus järjestetään 20.05.2023 klo 13 Venäjän Tiede- ja kulttuurikeskuksessa, jonka osoite on Nordenskiöldinkatu 1.

Ohjelmassa on Venäjän Federaation Helsingin suurlähettilään Pavel Kuznetsovin puhe. Hänen lisäkseen lähetystöstä tulee paikalle ministerineuvos Leonid Anisimov.

Naapuriseuran perustaja ja hallituksen puheenjohtaja Mauno Saari odottaa mielenkiintoista iltapäivää: – Tietysti Venäjän diplomaattien osuus on keskeinen. Luulen että myös keskustelusta tulee yhtä elävä kuin Karjaan tilaisuudessa, jossa aika loppui kerta kaikkiaan kesken.

– Molemmat lähetystön herrat ovat tunnettuja Suomen ystäviä ja puhuvat suomea. Heidän työnsä nykyisessä tilanteessa ei ole helppoa, siihen nähden he ovat kyllä yllättävän hyväntuulisia, lounaan merkeissä Kuznetsovin ja Anisimovin tavannut Mauno Saari sanoo.

Kulttuurikeskuksesta on varattu tila, johon mahtuu noin 80 henkilöä. Isompi sali olisi ollut käytettävissä, mutta siellä on menossa remontti.

Ohjelmassa on puhumisen lisäksi myös naapurimaan musiikkia ja maksuton välipala.

Tilaisuus on tarkoitettu vain Naapuriseuran jäsenille. Ilmoittautuminen tapahtuu sähköpostitse osoitteeseen: kirjoita100@gmail.com.

Ilmoittautua voi vapunpäivään 1.5. saakka. Naapuriseuran Facebook-sivulla tullaan kertomaan, kun kaikki paikat on varattu.

Pienehkön tilan vuoksi toivomuksena on mahdollisimman sitova ilmoittautuminen.

– No jos anopin synttärit osuvat samaan ajankohtaan, se kelpaa peruutuksen syyksi, mutta ei mikään kevyempi, Mauno Saari painottaa.

1 kommentti julkaisuun “NAAPURISEURAN TILAISUUS UUDESSA OSOITTEESSA

1. OIKEATA TOIMINTAA
    Onnittelen Naapuriseuraa tämän tilaisuuden järjestämisestä. Juuri tällaista toimintaa pitää järjestää aikanamme, jolloin Venäjä-vihaa kylvetään jopa korkeimmalla poliittisella johdollamme. Valitettavasti en itse pääse osallistumaan tilaisuuteen, joka on varmasti mielenkiintoinen.