Kuvat: Katri Lumikari

SIIVET RYPYSSÄ

Sirkku Ulvi on yksi Naapuriseuran runoilijoista. Tuoreen kirjan ”Siivet rypyssä” on kuvittanut hänen tyttärensä Katri Lumikari.

Säkeissä on keskeislyriikan henkeä ja teemoja; rakkautta, kaipuuta, surumieltä ja toivoa. Jäi kysymättä runoilijalta, hoitaako hän kirjoittamalla mielensä tasapainoa nyt vaikeina aikoina. Monet tekevät niin, ja sanotaan kirjoittamisen yhtä lailla kuin vaikkapa instrumentin soittamisen olevan parasta terapiaa. Katri Lumikarin kuvat puhuvat väreistä kylläisinä puolestaan! Kirja on kaunis.

Kannustamme naapuriseuralaisia kirjoittamaan, lukemaan, soittamaan ja kuuntelemaan. Julkaisemme maistiaisiksi Sirkku Ulvin kokoelmasta kaksi runoa. Teoksen voi tilata 18 €:n hintaan (postikuluineen) sähköpostilla osoitteesta sirkat.kirjat@gmail.com.

Sirkku tarjosi Naapuriseuralle reilua osuutta teoksen myyntituloista. Emme kuitenkaan henno riistää taiteilijaa. Runoilija saakoon roponsa!

Ohutta
odotuksen seittiä