SUURLÄHETTILÄS PUHUU NAAPURISEURAN TILAISUUDESSA

Jäsentilaisuus ja kesäjuhla

Suurlähettiläs Pavel Kuznetsov

Venäjän federaation Suomen suurlähettiläs Pavel Kuznetsov puhuu Naapuriseuran jäsentilaisuudessa torstaina, kesäkuun 13. päivänä.

Tilaisuus järjestetään Venäjän tiede- ja kulttuurikeskuksessa Nordenskiöldinkatu 1:ssa klo 18.00 (Venäjä-talo).

Suurlähettilään aiheena on Venäjän näkökulma ajankohtaiseen tilanteeseen ja erityisesti Suomen suhteisiin. Aikaa varataan myös keskustelulle.

JOS HALUAT MUKAAN, ILMOITTAUDU 1.6. MENNESSÄ sähköpostitse osoitteeseen toimitus@naapuriseura.fi. Ilmoitukseen oma nimi ja teksti: Mukana.

Salissa on tilaa enintään sadalle hengelle. Paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä.

KESÄJUHLA ELOKUUSSA

Naapuriseuran kesäjuhla järjestetään 10.08.2024 Tammisaaressa osoitteessa Vanha Hangontie 10. Juhla alkaa klo 14.

Kesän juhlaa Tammisaaressa 2023.

”Paikka on sama kuin viime vuonna ja järjestelyt juhlatelttoineen ovat suunnilleen samankaltaiset. Saslikiakin saattaa olla luvassa”, kertoo Naapuriseura ry:n perustaja ja hallituksen puheenjohtaja Mauno Saari.

”Kovasti on ensimmäisiä kesäjuhlia muisteltu. Paikalla oli noin 120 naapuriseuralaista. Hauskaa ja mielenkiintoista oli silloin kaikilla”, Saari sanoo.

Kesäjuhliin voi ilmoittautua sähköpostitse osoitteeseen toimitus@naapuriseura.fi