Tervetuloa Naapuriseuran ensimmäiseen tilaisuuteen!

Minulla on suuri ilo kutsua teidät mukaan Naapuriseuran ensimmäiseen keskustelutilaisuuteen. Tähän asti olemme olleet yhteydessä kirjoittamalla ja lukemalla. Hyvä niinkin, mutta nähdä toisemme, puhua ja kuunnella samassa tilassa on tietysti aivan eri asia!

Ensimmäinen kokoontuminen tapahtuu Karjaan Fokus-talossa lauantaina 18.3.2023. Tilaisuus alkaa klo 17.00. Osoite on Laaksokatu 4. Sijainti on aika hyvä, sillä Karjaan rautatieasemalta Fokukseen on matkaa vain joitakin satoja metrejä, ja aivan talon vieressä on runsaasti parkkipaikkoja.

Aion pitää puheen, mutta ei hätää! Sen saa keskeyttää koska tahansa, sillä tarkoitus on nimenomaan keskustella. Paikalla on yhdistyksen puuhaoletettuja vastaamassa kysymyksiin ja kuuntelemassa ideoita ja ajatuksia yhteisen seuramme toiminnasta. Odotamme todella mielenkiinnolla esimerkiksi Naapuriseuran Sanomiin liittyviä puheenvuoroja.

HUOMATKAA: Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Ennakkoon ilmoittautuneita on nyt noin 50. Varaamassamme Fenix-tilassa on 70 tuolia. Jos haluat tulla mukaan, ilmoita siitä pian osoitteeseen mauno.saari@gmail.com. Jos osanottajia kertyy reilusti lisää, meillä on pieni mahdollisuus saada käyttöön saman huushollin iso teatterisali.

Tämä Fokus-kulttuuritalo on mukava paikka. Siellä toimii myös musiikkikoulu, kuten tulette huomaamaan! Talossa on myös mainio kahvila, josta voi ostaa välipalaa.

Lämpimästi tervetuloa!

Mauno Saari

Naapuriseura ry:n puheenjohtaja

Fokus on tuo valkopäätyinen rakennus Karin tarkasti osoittamassa suunnassa.

Junalla tulijat ylittävät rautatien siltaa pitkin ja ovat sitten jo melkein perillä.

1 kommentti julkaisuun “Tervetuloa Naapuriseuran ensimmäiseen tilaisuuteen!

1. Olisipa mielenkiintoista olla joskus Ilta-Sanomien ja vastaavien hömppälehtien aamupalaverissa kuuntelemassa ohjeistusta. Kunka paljon tilaa annetaan Venäjä- ja Putinviha rummutukselle. Ketkä esitellään asiantuntijoina ja millä perusteella valinta tehdään. Näkyy aivan liian räikeänä, että nämä henkilöt valitaan ”kuka eniten vihaa naapuria” periaatteella. Kaiken kaikkiaan iso naapuri työllistää valtavasti sontakirjoitus armeijaa mielenmuokkaustehtävään, olipa sitten sotimista tai ei.