Vladimir Vysotskin Ystävän laulu on venäläisten lauluiltojen ikivihreä.

Lauluklubi aloittaa syyskuussa

Venäläisen ja suomalaisen laulun klubi aloittaa Helsingissä.

Venäläisen ja suomalaisen laulun klubi aloittaa toimintansa 12.9. klo 17:30-19:00 Venäjän tiede- ja kulttuurikeskuksessa osoitteessa Nordenskiöldinkatu 1, 3.krs. Tervetuloa!

Клуб русской и финской песни начнет свою деятельность 12-ого сентября с 17 :30 до 19:00 в центре науки и культуры России по адресу: Helsinki, Nordenskiöldinkatu 1, 3 krs. Добро пожаловать!

Lauluklubin tarkoitus on kulttuurivaihto ja toiminta kielten oppimisen tukitoimena. Laulutaitoja ei tarvitse olla, vain intoa.

Venäläis-suomalaisen lauluklubin idea syntyi toukokuussa Naapuriseuran tilaisuudessa Vekutissa eli Venäjän tiede- ja kulttuurikeskuksessa.  Innokkaat laulajat Tuija Heinlahti ja Kirsti Maria Puhakka lupaavat vetää klubia, jos muita vetäjiä ei löydy.

– Kirsti Puhakka käy neljissä eri yhteislauluissa, mutta viidentenä olisi mukava, jos voisi laulaa myös venäjäksi, Puhakka tuumii. Kiinnostusta yhteislaulua kohtaan on ollut ja toiveissa on, että laulajia löytyisi kymmenkunta. Joitakin haitarin ja kitaran säestystaitoisia on myös ilmoittaunut. Klubi on ilmainen.

1 kommentti julkaisuun “Lauluklubi aloittaa syyskuussa